måndag 23 april 2012

Things to Do Before I Die - nr 100

Ni vet alla dessa böcker och webbsidor som listar ”100 Things to Do Before You Die”? Ni måste ha sett dem både här och där och alla listor är olika; man radar upp resor, platser och äventyr som man anser att vi absolut inte får missa och det känns som om ämnena aldrig tar slut. Hur ska man hinna med allt?!?

Men som ni kanske vet har jag en förkärlek till couture och gillar allt som är skräddarsytt och bespoke, jag har därför specialdesignat en egen lista till mig själv som endast passar in på mitt eget liv och endast tar hänsyn till mina intressen, mina fäblesser och mina hjärtklappningshöjare. Things that makes me spin, helt enkelt. Med den här listan ska jag skapa magi i mitt liv! Här kommer nummer 100 på listan:

Things to Do Before I Die – nr 100

Bli sambo med Ryan Korban. Vi har exakt samma inredningsstil och det skulle liksom vara en ”match made in heaven”. Strunt samma om han bara är 26 år (!) och okysst, för han har en kundlista med namn som Alexander Wang, Jessica Stam, James Franco, Vanessa Traina och Natasha Poly som alla vill att han ska komma och inreda deras hem – vad mer kan man begära? Han är min. Skulle inte ni vilja bo här?



Foto: Coveteur

1 kommentar: