fredag 8 juni 2012

My new best friend

I min nya lägenhet är inredningen modern och stilren. Visst gillar jag Howard-soffor och sådär, men jag har valt att hålla mig till ny, samtida design. Inte så mycket klotter, utan rena linjer och plats för enskilda objekt från mina favoritdesigners. Philippe Starck har alltid stått högst upp på min lista och jag trånar efter flera objekt som han designat. Den här lampan har jag velat ha i över ett år och nu blev det äntligen läge att köpa den. De hade den faktiskt på NK (gav en hel del trevliga poäng på NK-kortet :-)), så jag behövde inte beställa den och vänta ytterligare en evighet. Jag valde den lägre modellen då den passar bäst in i vardagsrummet där jag har placerat den på ett bord. Visst är den fantastisk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar