tisdag 29 maj 2012

Say 'hello' to my new friend

Jag vet inte hur länge jag har gått och suktat efter den och nu är den äntligen min. Beställde den för ett tag sedan och nästa vecka kommer den. Jag kommer att ha en real-size häst i mitt vardagsrum! (Den är 210cm hög och 240cm lång). Om Ryan kan ha en zebra, så vill jag ha en häst, så är det bara. Min nya lägenhet är inte helt klar ännu, den håller fortfarandepå att renoveras, men det gör inget. Jag flyttade in dit för en månad sedan och nu kommer jag att få utomordentlige sällskap.

Jag är en stor beundrare av Front design och denna som de har gjort för Moooi är helt outstanding och nu även min. Glad!

Hmm, insåg precis att jag av någon anledning är lite "hooked" på real-size saker med lampskärmar på huvudet?!? Måste nog reda ut det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar